گوشی جدید نوکیا 18 ساعت شارز نگه می دارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گوشی جدید نوکیا 18 ساعت شارز نگه می دارد
نوشته شده در چهار شنبه 4 بهمن 1391
بازدید : 234
نویسنده : محسن پرهیز


نوکیا گوشی جدیدی از سری E با نام E5 معرفی کرده که در حال مکالمه ۱۸ ساعت شارژ نگه می دارد.

به گزارش موبنا، گوشی E5 نوکیا کندی بار است و از چهار باند شبکه GSM/GPRS/EDGE و سه باند شبکه ۳G/HSDPA و نسخه سوم سیستم عامل سیمبیان برخوردار است. دوربین این گوشی پنج مگاپیکسلی با فلش LED و زوم خودکار است و از اتصالات Wi-Fi، بلوتوث و GPS پشتیبانی می کند. صفحه نمایش این گوشی ۲/۴ اینچی با وضوح تصویر ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل است و از جک صوتی ۳/۵ میلیمتری پشتیبانی می کند.

حافظه داخلی E5، ۲۵۰ مگابایت است و با پشتیبانی از کارت microSD قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت را دارد. جک صوتی ۳/۵ میلیمتری و پورت microUSB، پشتیبانی از اتصالات بلوتوث، Wi-Fi، ,microUSB و GPS و نسخه سوم سیبمیان S60 از دیگر امکانات این گوشی است. این گوشی با ابعاد ۱۲/۸×۵۸/۹×۱۱۵ میلیمتر، ۱۲۶ گرم وزن دارد.

E5 همچنین از مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML ، رادیو استریو FM، و فایل های صوتی و تصویری MP4/H.264/H.263 و MP3/WAV/WMA/eAAC+ پشتیبانی می کند. E5 دارای باتری لیتیوم یونی ۱۲۰۰ میلی آمپری است که در حال مکالمه ۱۸ ساعت و در حال آماده باش ۶۹۶ ساعت شارژ نگه می دارد.

گوشی  نوکیا در طول فصل تابستان با قیمت ۱۸۰ یورو در دسترس کاربران قرار می گیرد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: